ΟΔΗΓΙΕΣ

Γεια σας! Καλώς ήλθατε στο μπλογκ με τους πίνακες μου. Ελπίζω να μείνετε ικανοποιημένοι από το περιεχόμενο.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ: Μπορείτε να κάνετε κλικ στις φωτογραφίες των δημοσιεύσεων για να τις βλέπετε μεγαλύτερες. Μπορείτε να κάνετε κλικ σε μια ετικέτα για να βλέπετε τις δημοσιεύσεις κατά κατηγορία. Μπορείτε όταν φτάσετε στο τέλος της σελίδας να κάνετε κλικ στο "Παλαιότερες αναρτήσεις" για να δείτε και τα παλαιότερα έργα. Επιστρέφετε κάνοντας κλικ στο "Νεότερες αναρτήσεις".

"Τσατ" Λάδι σε μουσαμά 40 x 30 εκ.


Για μένα αυτό συμβολίζει το τσατ μεσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Τα τσιγάρα δηλώνουν δύο άτομα, και παράλληλα τον χρόνο της επικοινωνίας που θα "καεί" (τελειωσει). Οι γραμμές την ηλεκτρονική επικοινωνία και οι καπνοί τα συναισθήματα και την ποικιλία των συζητήσεων.

Δύσκολο εως αδύνατο όμως να γίνει κατανοητή αυτή η σημασία-συμβολισμος από έναν ανυποψίαστο θεατή.

Το ξεκίνησα για να μου θυμίζει συγκεκριμένα πράγματα πριν ο χρόνος τα ξεθωριάσει ή τα σβήσει τελείως από την μνήμη... Θέλω πλέον να θυμάμαι τα βιώματα μου... μου αρέσει να ακούω την ιστορία τους... μέσα από την αφήγηση τους κάποιες φορές κατανοώ καλύτερα, άλλες φορές διδάσκομαι, κάποιες άλλες μαθαίνω περισσότερα από όσα ξέρω για μένα και κάποιες χαζά περνώ την ώρα μου με τις αναμνήσεις...

Και αυτό το είχα σχεδιάσει με το χέρι και τον υπολογιστή τον Απρίλιο ή τον Μάιο του 2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου